Celldömölk - CELLHŐ Kft.

Mit hogyan intézhet

Ügyfélszolgálatunk tevékenysége

 

A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen
levélben, faxon, telefonon, e-mailben.

 

 

Az ügyfélszolgálat

  • Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;

  • Mérőóra állásokat rögzít;

  • Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;

  • Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;

  • Adatrögzítést, módosítást végez;

  • Számlabefizetéseket fogad;

  • Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;

  • Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;

  • Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.

 

Személyes ügyintézés

A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett  ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.

 

Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők

  • Szerződés/megállapodás megkötése;

  • Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;

  • A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;

  • Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.

 

Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.

Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.

Az információ beszerzését követően a választ írásban utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).

 

Ügyfélfogadás

Cím: 9500 Celldömölk, Dr. Géfin Lajos tér 10.

Telefonszám: +36 (95) 420 186 


Ügyfélszolgálat idő telefonon és személyesen

Kedd: 08.00-15.00 

Csütörtökön 07.00-19.00


Ügyfélszolgálati kollégánk

Farkasné Józsa Annamária

 Frissítve: 2020.05.13

Egyéb ügyintézési módok

 

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés levélben vagy e-mailen

  • Mérőállás bejelentése;

  • Melegvíz-előleg módosítása;

  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);

  • Postai csekk kérése;

  • Számlainformáció kérése;

  • Számlaegyenleg igazolásának igénylése;

  • Szerelési munkák megrendelése.

 

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés telefonon

  • Mérőállás bejelentése;

  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);

  • Postai csekk kérése.

 
 

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKON pedig az alábbi ügyeit intézheti otthonról

  • Számlaegyenleg lekérdezés;

  • Értesítési adatok módosítása;

  • Mérőállás bejelentés;

  • E-számla igénylés és letöltés;

  • Bankkártyás fizetés;

  • Üzenetküldés (chat);

  • Dokumentumok letöltése;

  • Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.

 

A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.

 
Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.

Ügyfélszolgálati Szabályzat

Frissítve: 2020.10.01,2024.10.10.

 

Telefonos ügyfélszolgálat Adatvédelmi Tájékoztató 

Adatvédelmi tájékoztató

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198

E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com


Kapcsolatfelvétel

Időjárás, névnap

Celldömölk

tiszta égbolt

2 °C

2024-12-26
Karácsony, István napja