Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
Mérőóra állásokat rögzít;
Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
Adatrögzítést, módosítást végez;
Számlabefizetéseket fogad;
Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
Szerződés/megállapodás megkötése;
Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
Cím: 9500 Celldömölk, Dr. Géfin Lajos tér 10.
Telefonszám: +36 (95) 420 186
Kedd: 08.00-15.00
Csütörtökön 07.00-19.00
Farkasné Józsa Annamária
Frissítve: 2020.05.13
Mérőállás bejelentése;
Melegvíz-előleg módosítása;
Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
Postai csekk kérése;
Számlainformáció kérése;
Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
Szerelési munkák megrendelése.
Mérőállás bejelentése;
Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
Postai csekk kérése.
Számlaegyenleg lekérdezés;
Értesítési adatok módosítása;
Mérőállás bejelentés;
E-számla igénylés és letöltés;
Bankkártyás fizetés;
Dokumentumok letöltése;
Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.
Frissítve: 2020.10.01
Keresés
Fontos információk
Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198
E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com
Időjárás, névnap