A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy
Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
Személyes ügyintézés
A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők
Szerződés/megállapodás megkötése;
Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban, utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
Ügyfélfogadás
Cím: 2040 Budaörs, Napsugár sétány 7.
Telefonszám: +36 (23) 885 425
Ügyfélszolgálati idő telefonon, és személyesen
Hétfő: 07:30-15:30, Péntek: 07:30-12:30
Szerda: 07:00-19:00
Központi hibabejelentő zöld számunk (0-24 h)
+36 80 180 023
Ügyfélszolgálati kollégáink
Komáromi Eleonóra
Egyéb ügyintézési módok
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés
levélben vagy e-mailen
Mérőállás bejelentése;
Melegvíz-előleg módosítása;
Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
Postai csekk kérése;
Számlainformáció kérése;
Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
Szerelési munkák megrendelése.
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés
telefonon
Mérőállás bejelentése;
Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.
Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.