Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
Mérőóra állásokat rögzít;
Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
Adatrögzítést, módosítást végez;
Számlabefizetéseket fogad;
Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők
Szerződés/megállapodás megkötése;
Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban, utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
Cím: 6750 Algyő, Kastélykert u. 49.
Levelezési cím: 2040 Budaörs, Szabadság út 301.
Telefonszám: (53) 500 098
Ügyfélszolgálati idő telefonon
Kedden 07.00-15.00-ig, és csütötrtökön 07.00-19.00-ig.
Ügyfélfogadás személyesen
Előzetesen meghatározott és közzétett napokon.
2024.01.01-től |
2021.01.01-től |
2018.08.01. |
2023.01.01-től |
2020.01.01-től |
|
2021.01.01-től |
2019.08.01. |
Ügyfélszolgálati kollégánk
Bíró Krisztina és Horváth Tiborné
2018.08.01.
Mérőállás bejelentése;
Melegvíz-előleg módosítása;
Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
Postai csekk kérése;
Számlainformáció kérése;
Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
Szerelési munkák megrendelése.
Mérőállás bejelentése;
Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
Postai csekk kérése.
Számlaegyenleg lekérdezés;
Értesítési adatok módosítása;
Mérőállás bejelentés;
E-számla igénylés és letöltés;
Bankkártyás fizetés;
Dokumentumok letöltése;
Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.
Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.
Frissítve: 2020.10.01., 2024.10.10.
Telefonos ügyfélszolgálat Adatvédelmi Tájékoztató
Keresés
Fontos információk
Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198
E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com
Időjárás, névnap