Algyő - Veolia Energia Magyarország Zrt.

Mit, hogyan intézhet

Ügyfélszolgálatunk tevékenysége

 
A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy
levélben,   telefon ,  e-mailben
 

 

Az ügyfélszolgálat

  • Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;

  • Mérőóra állásokat rögzít;

  • Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;

  • Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;

  • Adatrögzítést, módosítást végez;

  • Számlabefizetéseket fogad;

  • Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;

  • Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;

  • Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.

 

Személyes ügyintézés

A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.

 

Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők

  • Szerződés/megállapodás megkötése;

  • Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;

  • A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;

  • Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.

 

Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.

Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.

Az információ beszerzését követően a választ írásban, utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).

 

Ügyfélfogadás

Cím: 6750 Algyő, Kastélykert u. 49. 

Levelezési cím: 2040 Budaörs, Szabadság út 301. 

Telefonszám: (53) 500 098

Ügyfélszolgálati idő telefonon

Kedden 07.00-15.00-ig, és csütötrtökön 07.00-19.00-ig.

Ügyfélfogadás személyesen

Előzetesen meghatározott és közzétett napokon. 

Módosítások

Ügyfélfogadás 

 2024.01.01-től

Ügyfélfogadás

  2021.01.01-től

Ügyfélfogadás

  2018.08.01.

Ügyfélfogadás 

 2023.01.01-től

Ügyfélfogadás

  2020.01.01-től

 

Ügyfélfogadás

  2021.01.01-től

Ügyfélfogadás

   2019.08.01.

 

 

 

Ügyfélszolgálati kollégánk

Bíró Krisztina és Horváth Tiborné

 2018.08.01.

 

Egyéb ügyintézési módok

 

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés

levélben vagy e-mailen

  • Mérőállás bejelentése;

  • Melegvíz-előleg módosítása;

  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);

  • Postai csekk kérése;

  • Számlainformáció kérése;

  • Számlaegyenleg igazolásának igénylése;

  • Szerelési munkák megrendelése.

 

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés

telefonon

  • Mérőállás bejelentése;

  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);

  • Postai csekk kérése.

 

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKON pedig az alábbi

ügyeit intézheti otthonról

  • Számlaegyenleg lekérdezés;

  • Értesítési adatok módosítása;

  • Mérőállás bejelentés;

  • E-számla igénylés és letöltés;

  • Bankkártyás fizetés;

  • Üzenetküldés (chat);

  • Dokumentumok letöltése;

  • Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.

 

A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.

 

Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.

Ügyfélszolgálati Szabályzat

Frissítve: 2020.10.01.

 

Telefonos ügyfélszolgálat Adatvédelmi Tájékoztató 

Adatvédelmi Tájékoztató

Ügyfélelégedettségi mérés

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198

E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com


Kapcsolatfelvétel

Időjárás, névnap

Algyő

tiszta égbolt

17 °C

2024-07-27
Olga, Liliána napja