Tata - TATA ENERGIA Kft.

Hibabejelentés és panaszkezelés

A Veolia Energia Magyarország Zrt. legfontosabb alapelvei közé tartozik a minőség és a megbízhatóság mind a műszaki üzemeltetés, mind az ügyfélkapcsolat terén. Célunk, hogy a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk, és maradéktalanul megfeleljünk a piac és az ügyfelek igényeinek, elvárásainak.

 

 

Hibabejelentés

A szolgáltatások során azonban előfordulhatnak meghibásodások, műszaki vagy más jellegű problémák. Abban az esetben ha szolgáltatásunkban zavart észlel, vagy nem elégedett a szolgáltatás minőségével kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy a felmerült problémákra a lehető legrövidebb időn belül megoldást találjunk.

 

Műszaki jellegű panaszát,

meghibásodást az alábbi elérhetőségeken jelentheti be

 

Központi díjmentes hibabejelentő zöldszám: 
06 80 201 198

E-mail: 
ugyfelszolgalat@veolia.com

 

Panaszkezelés:

Valamennyi beérkezett panaszt rögzítünk, dokumentálunk, és írásban megválaszolunk, legyen az személyes, telefonos vagy írásban eljuttatott megkeresés. A panaszkezelési szabályzatunk, valamint a törvény által előírt 15 napos határidőn belül megválaszoljuk a panaszokat, lehetőség szerint a hiba egyidejű elhárításával. A válaszadási határidő helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság megkeresésének szükségessége esetén egy alkalommal legfeljebb tizenöt nappal meghosszabbítható, melyről minden esetben előzetesen tájékoztatjuk.

Panaszait az alábbi módon jelentheti be:

  • írásban,
  • telefonon,
  • személyesen,

 

Kérjük, amennyiben lehetősége van rá, panaszát írásban küldje el számunkra az 

ugyfelszolgalat@veolia.com 

e-mail címre, vagy központunkba, a 2040 Budaörs, Szabadság út 301. levelezési címre.

 

Személyes panaszbejelentés esetén jegyzőkönyvet készítünk, melynek másolati példányát Ön megkapja, panaszára 15 napon belül írásban válaszolunk.

Személyes és telefonos panaszbejelentésre kizárólag Ügyfélszolgálati irodáinkban van mód.

 

A panaszok kivizsgálásához a következő adatokra van szükség

  • Ügyfél neve;
  • Ügyfél azonosító;
  • Ügyfél lakcíme;
  • Felhasználási hely címe;
  • Bejelentő neve (amennyiben a bejelentő és az ügyfél személye különbözik);
  • Telefonszám;
  • E-mail cím (ha van ilyen);
  • Probléma pontos leírása;
  • Igény megfogalmazása;
  • Dátum, aláírás.

 

Kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében töltse ki Panaszbejelentő nyomtatvány c. formanyomtatványunkat, amely az Ön számára is segítséget nyújthat a bejelentési folyamatban.

Előre is köszönjük az együttműködését!

 

A panaszkezelés további szabályozásáról az alábbi linken tájékozódhat

Panaszkezelés

 Frissítve: 2023.09.08.

Frissítve: 2020.09.24.

A hibaelhárítás és panaszkezelés eljárási rendjét az Ügyfélszolgálati Szabályzatunk 5.2. és 5.4. pontjában találhatjál meg az alábbi linkre kattintva.

Ügyfélszolgálati Szabályzat

Frissítve: 2024.10.07.

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198

E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com


Kapcsolatfelvétel
Távhő Ökocímke Tata

Időjárás, névnap

Tata

tiszta égbolt

26 °C

2024-11-21
Olivér napja