A szolgáltatások során azonban előfordulhatnak meghibásodások, műszaki vagy más jellegű problémák. Amennyiben szolgáltatásunkban zavart észlel, vagy nem elégedett a nyújtott szolgáltatás minőségével kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy a felmerülő problémákra a lehető leggyorsabban megoldást találjunk.
Valamennyi beérkezett panaszt rögzítünk, dokumentálunk, és írásban megválaszolunk, legyen az személyes, telefonos vagy írásban eljuttatott megkeresés. A panaszkezelési szabályzatunk, valamint a törvény által előírt 15 napos határidőn belül megválaszoljuk a panaszokat, lehetőség szerint a hiba egyidejű elhárításával. A válaszadási határidő helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság megkeresésének szükségessége esetén egy alkalommal legfeljebb tizenöt nappal meghosszabbítható, melyről minden esetben előzetesen tájékoztatjuk.
Személyes panaszbejelentés esetén jegyzőkönyvet készítünk, melynek másolati példányát Ön megkapja, panaszára 15 napon belül írásban válaszolunk.
Személyes és telefonos panaszbejelentésre kizárólag Ügyfélszolgálati irodáinkban van mód.
Kérjük tovább, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében töltse ki Panaszbejelentő nyomtatvány elnevezésű formanyomtatványunkat, amely az Ön számára is segítséget nyújthat a bejelentési folyamatban.
Előre is köszönjük az együttműködését!
Frissítve 2023.09.06.
Frissítve: 2020.09.23., 2024.10.10.
Keresés
Fontos információk
Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198
E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com
Időjárás, névnap