Ajka-Fejlesztés alatt

Mit, hogyan intézhet

Ügyfélszolgálatunk tevékenysége

 

A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy 
LEVÉLBEN,      TELEFONON,    FAXON     E-MAILBEN.

 

Az ügyfélszolgálat

  • Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
  • Mérőóra állásokat rögzít;
  • Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
  • Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
  • Adatrögzítést, módosítást végez;
  • Számlabefizetéseket fogad;
  • Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
  • Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
  • Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.

 

Személyes ügyintézés

A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.

 

Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretébenrendezhetők

  • Szerződés/megállapodás megkötése;
  • Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
  • A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
  • Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.

 

Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.

Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.

Az információ beszerzését követően a választ írásban, utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).

 

Ügyfélfogadás

Cím: 8400 Ajka, Gyártelep

Levelezési cím: 8401 Ajka, Pf.: 134

Telefonszám: +36 211 355 

Ügyfélszolgálati idő telefonon

Műszaki, üzemeltetési, javítási, karbantartási ügyek / hibabejelentés

Minden nap 0.00-24.00

+36 88 211 355 / 2460 mellék

Tájékoztatás műszaki, jogi, díjfizetési ügyekben

Tel.: +36 88 211 355

Ügyfélfogadás személyesen

Szerda: 08.00-20.00

 

 

Egyéb ügyintézési módok

 

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés

levélben vagy e-mailen

  • Mérőállás bejelentése;
  • Melegvíz-előleg módosítása;
  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
  • Postai csekk kérése;
  • Számlainformáció kérése;
  • Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
  • Szerelési munkák megrendelése.

 

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés

telefonon

  • Mérőállás bejelentése;
  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
  • Postai csekk kérése.

 

Megújult ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK pedig az alábbi

ügyeit intézheti otthonról

  • Számlaegyenleg lekérdezés;
  • Értesítési adatok módosítása;
  • Mérőállás bejelentés;
  • E-számla igénylés és letöltés;
  • Bakkártyás fizetés.
  •  

A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.

 

Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.

Ügyfélszolgálati Szabályzat - Feltöltés alatt

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198

E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com


Kapcsolatfelvétel

Időjárás, névnap

Ajka-Fejlesztés alatt

tiszta égbolt

3 °C

2019-02-18
Bernadett napja