Ügyfélszolgálatunk tevékenysége
A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen
levélben, telefonon, faxon, e-mailben.
Az ügyfélszolgálat
- Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
- Mérőóra állásokat rögzít;
- Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
- Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
- Adatrögzítést, módosítást végez;
- Számlabefizetéseket fogad;
- Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
- Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
- Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
Személyes ügyintézés
A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők
- Szerződés/megállapodás megkötése;
- Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
- A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
- Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
Ügyfélfogadás
Cím: 9500 Celldömölk, Dr. Géfin Lajos tér 10.
Telefonszám: (+36) 95 420 186
Frissítve: 2020.05.07
Ügyfélszolgálat idő telefonon
Kedd: 08.00-15.00
Csütörtök: 07.00-19.00
Ügyfélfogadás személyesen
Csütörtökön 07.00-19.00 óra között Zircen, a Fáy u. 2/b. alagsori helyiségében, valamint előzetes egyeztetést követően a Cellhő Kft. ügyfélszolgálatán, ügyfélszolgálati időben.
Frissítve: 2020.05.07.
Ügyfélszolgálati kollégánk
Farkasné Józsa Annamária
Frissítve: 2020.05.13.
Egyéb ügyintézési módok
Személyes megjelenést nem igénylő ügyntézés levélben vagy e-mailen
- Mérőállás bejelentése;
- Melegvíz-előleg módosítása;
- Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
- Postai csekk kérése;
- Számlainformáció kérése;
- Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
- Szerelési munkák megrendelése.
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés telefonon
- Mérőállás bejelentése;
- Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
- Postai csekk kérése.
- Számlaegyenleg lekérdezés;
- Értesítési adatok módosítása;
- Mérőállás bejelentés;
- E-számla igénylés és letöltés;
- Bankkártyás fizetés;
- Üzenetküldés (chat);
- Dokumentumok letöltése;
- Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.
Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.
Ügyfélszolgálati Szabályzat
Telefonos ügyfélszolgálat Adatvédelmi Tájékoztató
Adatvédelmi Tájékoztató