Ügyfélszolgálatunk tevékenysége
A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy
Az ügyfélszolgálat
- Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
- Mérőóra állásokat rögzít;
- Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
- Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
- Adatrögzítést, módosítást végez;
- Számlabefizetéseket fogad;
- Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
- Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
- Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
Személyes ügyintézés
A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők
- Szerződés/megállapodás megkötése;
- Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
- A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
- Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Ha a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
Ügyfélfogadás
Cím: 7200 Dombóvár, Pannónia út 7.
Telefonszám: (74) 466 443
Ügyfélszolgálati idő telefonon és személyesen:
Hétfő: 08.00-16.00
Csütörtök 08.00-20.00
Ügyfélszolgálati kollégáink:
Mintálné Bíró Erika, Tarné Vető Zsuzsanna
Egyéb ügyintézési módok
Személy megjelenést nem igénylő ügyintézés levélben vagy e-mailen
- Mérőállás bejelentése;
- Melegvíz-előleg módosítása;
- Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
- Postai csekk kérése;
- Számlainformáció kérése;
- Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
- Szerelési munkák megrendelése.
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés telefonon
- Mérőállás bejelentése;
- Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
- Postai csekk kérése.
- Számlaegyenleg lekérdezés;
- Értesítési adatok módosítása;
- Mérőállás bejelentés;
- E-számla igénylés és letöltés;
- Bankkártyás fizetés;
- Üzenetküldés (chat);
- Dokumentumok letöltése;
- Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.
Az egyes ügytípusok eljárásrendjánek pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg
Telefonos ügyfélszolgálat Adatvédelmi Tájékoztató