Celldömölk - CELLHŐ Kft.

Gyakran ismételt kérdések

A regisztrációhoz szükséges egy -három hónapnál nem régebbi- számla. A regisztráció során bekért adatok: számla sorszáma (számla 1. oldala jobb oldalán a 4. sor), és a számlán szereplő összeg (számla 1. oldalán a fizetendő összeg).  

 

Nullás számlával nem lehet regisztrálni, de túlfizetéses (mínuszos) vagy fizetendő (pozitív) számlával is sikeres a regisztráció.

Nem, egy e-mail cím csak egy regisztrációnál használható. Ha több ügyfél azonosítóhoz regisztrál, akkor minden regisztrációnál különböző e-mail címet kell megadnia.
Ha a regisztrációnál megadott ügyfél azonosítóhoz több fogyasztási hely tartozik, akkor egy profil alatt csak az azonos ügyfél azonosítóval rendelkező fogyasztási helyek adatait, számlaügyeit, befizetéseit tudja kezelni

A regisztráció sikeres, ha az ügyfél azonosító, a számlaszám és a számla összege helyesen lett rögzítve.

 
A sikeres regisztráció aktiválásához, a rendszertől kapott regisztrációs e-mailben szereplő "AKTIVÁLÁS" linkre kell kattintani vagy a portálon meg kell adni a regisztrációs kódot.
 
24 óra elteltével a rendszer automatikusan törli azokat a sikeresen regisztrált ügyfeleket, akik nem aktiválták a regisztrációjukat. Ebben az esetben újabb regisztrációra van szükség.

 
Az e-ügyintézés lehetőséget nyújt arra, hogy a melegvíz-mérő leolvasásától függetlenül, havonta rögzíthesse mérője állását. A rögzített adat a következő havi számlában, mint elszámolás jelenik meg.
A mérőállás lejelentésének cellái a "Mérőóraállás bejelentése" menüpontban találhatók, és tárgyhónap 25. napjától 10 napig aktívak, tehát ebben az időszakban rögzíthető adat.
Ha mérője állását rosszul rögzítette, legkésőbb a tárgyhónap 25. napját követő 10 napon belül az internetes felületen javíthatja.
Ezt követően észlelt hiba esetén kérje a helyi ügyfélszolgálat segítségét, melynek elérhetőségei számlája első oldalán találhatók.

 

Az e-számla igénylése regisztrációhoz kötött. Regisztráció után lépjen be a saját fiókjába, ahol az E-ügyintézés menüpontban az E-számla melletti kis négyzet bepipálását követően kiállításra kerülő számláját már elektronikusan készítjük el Önnek.

 

Igen, csupán annyit kell tennie, hogy a személyes fiókjában, az e-számla menüpontban a kis négyzetből kitörli a pipát.

Bankkártyával fizethet az ügyfélportálon, miután belépett saját fiókjába.
 
A "Tartozás" menüben az alábbi jelölésekkel elkülönítve láthatja számláit:
- sárga háromszög felkiáltójellel: tárgyhavi számla,
- piros háromszög felkiáltójellel: határidőn túli tartozás.
 
A befizetés oszlopban jelölje be, hogy melyik számlát/számlákat szeretné pénzügyileg rendezni. Az Összes fizetendő sorba a rendszer automatikusan beírja a fizetendő összeget. Ezt követően a "Pénztár" gomb lenyomásával a rendszer átviszi a Barion Payment Internetes fizetési oldalára.
 
A kártyás befizetés befejezése után visszatérhet a saját fiókjába, ahol a "Tartozás" és a "Számlák" menüben az alábbi jelölésekkel találkozhat:
- sárga homokóra: a banki tranzakció folyamatban van,
- zöld homokóra: a banki tranzakció sikeres volt,
- zöld pipa: a befizetett összeg lekönyvelésre került.

Lakása értékesítése vagy bérbeadása esetén a díjfizető (tulajdonos vagy bérlő) személyében bekövetkezett változás az online ügyfélszolgálatunkon elektronikusan is bejelenthető.
 
Regisztrált ügyfeleink - a fiókjukba történő belépést követően - a "Dokumentumok feltöltése" menüben tudják a kitöltött nyomtatványokat továbbítani Szolgáltató felé.
 
A fiókba történő belépés után az ügyfélszolgálati modulban megtalálja a költözéssel kapcsolatos információkat, a letölthető dokumentumokat, a kitöltött nyomtatványok feltöltésének lehetőségét.
 
A "Dokumentumok feltöltése" menüben - több fogyasztási hely esetén - először ki kell választani azt a fogyasztási helyet, amivel kapcsolatban az ügyintézést el szeretné indítani.
 
A feltöltéskor, a lefelé mutató nyíllal adja meg a dokumentum típusát, majd a fájl kiválasztása gombra kattintva válassza ki a feltöltendő fájlt. Az "Elküldés" gombbal töltse fel.
 
Ezután egy rácsban megjelennek a feltöltött fájl fontosabb adatai. Törölni őket csak a feltöltés napján lehetséges, a művelet oszlopban található piros "TÖRLÉS" feliratra kattintva.
 
A feltöltött dokumentum Szolgáltató általi befogadásáról automatikus visszaigazoló e-mail kerül kiküldésre a feltöltést követő 1 – 2 munkanapon belül.
 

Figyelem!

Ahhoz, hogy kezelni tudjuk bejelentését, a nyomtatványt/nyomtatványokat szíveskedjék hiánytalanul – az értesítési cím üresen maradhat, amennyiben a lakcímtől eltérő címmel nem rendelkezik - kitölteni.

Lakása értékesítése vagy bérbeadása esetén a díjfizető (tulajdonos vagy bérlő) személyében bekövetkezett változás az online ügyfélszolgálatunkon elektronikusan is bejelenthető az alábbi lépések végrehajtását követően.
 
1. Kattintson a "Bejelentkezés", majd a "Kitöltés regisztráció nélkül" gombra.
2. Az ügyfélszolgálati modulba az alábbi adatok megadásával tud belépni:
- e-mail cím,
- előző tulajdonostól elkért fogyasztási hely kód,
- előző tulajdonos három hónapnál nem régebbi számlájának sorszáma és annak összege.
3. Adatkezelési tájékoztató elfogadása.
4. Bejelentkezés.
 
A bejelentkezést követően az ügyfélszolgálati modulban megtalálja a költözéssel kapcsolatos információkat, a letölthető dokumentumokat, a kitöltött nyomtatványok feltöltésének lehetőségét.
 
A Dokumentumok feltöltése menüben a lefelé mutató nyíllal adja meg a dokumentum típusát, majd a fájl kiválasztása gombra kattintva válassza ki a feltöltendő fájlt. Az "Elküldés" gombbal töltse fel.
 
Ezután egy rácsban megjelennek a feltöltött fájl fontosabb adatai. Törölni őket csak a feltöltés napján lehetséges, a művelet oszlopban található piros "TÖRLÉS" feliratra kattintva.
 
A feltöltött dokumentum Szolgáltató általi befogadásáról automatikus visszaigazoló e-mail kerül kiküldésre a feltöltést követő 1 – 2 munkanapon belül.
 
Figyelem!
Ahhoz, hogy kezelni tudjuk bejelentését, a nyomtatványt/nyomtatványokat szíveskedjék hiánytalanul – az ügyfélkód és az értesítési cím üresen maradhat - kitölteni.

Ha bejelentkezéskor a felhasználónév vagy a jelszó ötnél többször hibásan kerül megadásra, akkor az ügyfélportál 1 órára kitiltja a rendszerből, mely idő alatt új jelszó sem kérhető!

 

Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az Elfelejtette a jelszót? menüpontra. Írja be a regisztrációnál használt ügyfél azonosítóját (legkönnyebben a számla 3. oldalán található meg Szerződéses folyószámla néven) és a portálon korábban megadott e-mail címét, ezt követően egy “Elfelejtett jelszó” tárgyú e-mailt küldünk Önnek a megadott e-mail címre, amiben benne van a felhasználó neve és az általunk adott új jelszava.

 

A nagyobb biztonság érdekében javasoljuk, hogy az új jelszót az első belépés után feltétlenül változtassa meg a “Jelszó változtatás” menüpont alatt.

 

Ne használjon túl egyszerű jelszót! A jelszó az Ön és személyes adatainak védelmét szolgálja!

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198

E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com


Kapcsolatfelvétel

Időjárás, névnap

Celldömölk

tiszta égbolt

1 °C

2024-12-21
Tamás napja