Ügyfélszolgálatunk tevékenysége
A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy

Az ügyfélszolgálat
-
Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
-
Mérőóra állásokat rögzít;
-
Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
-
Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
-
Adatrögzítést, módosítást végez;
-
Számlabefizetéseket fogad;
-
Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
-
Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
-
Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
Személyes ügyintézés
A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők
-
Szerződés/megállapodás megkötése;
-
Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
-
A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
-
Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban, utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
Ügyfélfogadás
Cím: 8400 Ajka, Móra Ferenc utca 26. földszint
Telefonszám: +36 (88) 545 890
Ügyfélszolgálati idő telefonon, vagy személyesen
Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek: 08:00-12:00
Hétfő: 08:00-20:00
Műszaki ügyelet és pénztári befizetés:
8400 Ajka, Semmelweis utca 1/A
Telefonszám: +36 (80) 180 145
-
Telefonos hibabejelentés minden nap 0:00-24:00
-
Személyes hibabejelentés fűtési időszakban
munkanapokon: 7:00-22:00
-
Személyes hibajelentés fűtési időszakon kívül
munkanapokon:7:00-15:00
-
Pénztári befizetés munkanapokon: 7:30-14:30
Egyéb ügyintézési módok
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés levélben vagy e-mailen:
-
Mérőállás bejelentése;
-
Melegvíz-előleg módosítása;
-
Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
-
Postai csekk kérése;
-
Számlainformáció kérése;
-
Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
-
Szerelési munkák megrendelése.
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés telefonon:
-
Mérőállás bejelentése;
-
Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
-
Postai csekk kérése.
az alábbi ügyeit intézheti otthonról
-
Számlaegyenleg lekérdezés;
-
Értesítési adatok módosítása;
-
Mérőállás bejelentés;
-
E-számla igénylés és letöltés;
-
Bankkártyás fizetés,
-
-
Dokumentumok letöltése,
-
Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.
Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.
Frissítve:2024.10.07.
Telefonos ügyfélszolgálat Adatvédelmi Tájékoztató
Frissítve:2025.02.05.