Ügyfélszolgálatunk tevékenysége
 
A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy 

Az ügyfélszolgálat
	- 
	Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
- 
	Mérőóra állásokat rögzít;
- 
	Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
- 
	Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
- 
	Adatrögzítést, módosítást végez;
- 
	Számlabefizetéseket fogad;
- 
	Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
- 
	Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
- 
	Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
 
Személyes ügyintézés
A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
 
Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők
	- 
	Szerződés/megállapodás megkötése;
- 
	Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
- 
	A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
- 
	Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
 
Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban, utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
 
Ügyfélfogadás
Cím: 8400 Ajka, Móra Ferenc utca 26. földszint
Telefonszám: +36 (88) 545 890
 
Ügyfélszolgálati idő telefonon, vagy személyesen
Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek: 08:00-12:00
Hétfő: 08:00-20:00
 
Műszaki ügyelet és pénztári befizetés:
8400 Ajka, Semmelweis utca 1/A
Telefonszám: +36 (80) 180 145
	- 
	Telefonos hibabejelentés minden nap 0:00-24:00
- 
	Személyes hibabejelentés fűtési időszakban
munkanapokon: 7:00-22:00
	- 
	Személyes hibajelentés fűtési időszakon kívül
munkanapokon:7:00-15:00
	- 
	Pénztári befizetés munkanapokon: 7:30-14:30
 
Egyéb ügyintézési módok
 
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés levélben vagy e-mailen:
	- 
	Mérőállás bejelentése;
- 
	Melegvíz-előleg módosítása;
- 
	Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
- 
	Postai csekk kérése;
- 
	Számlainformáció kérése;
- 
	Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
- 
	Szerelési munkák megrendelése.
 
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés telefonon:
	- 
	Mérőállás bejelentése;
- 
	Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
- 
	Postai csekk kérése.
 
az alábbi ügyeit intézheti otthonról
	- 
	Számlaegyenleg lekérdezés;
- 
	Értesítési adatok módosítása;
- 
	Mérőállás bejelentés;
- 
	E-számla igénylés és letöltés;
- 
	Bankkártyás fizetés,
- 
	
	
- 
	Dokumentumok letöltése,
- 
	Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.
Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.
 Frissítve:2024.10.07.
Frissítve:2024.10.07.
Telefonos ügyfélszolgálat Adatvédelmi Tájékoztató 
 Frissítve:2025.02.05.
Frissítve:2025.02.05.