Ajka - BAKONY-TÁVHŐ Kft.

Mit, hogyan intézhet

Ügyfélszolgálatunk tevékenysége

 

A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy 
levélben,    telefonon,    faxon     e-mailben.

Az ügyfélszolgálat

  • Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
  • Mérőóra állásokat rögzít;
  • Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
  • Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
  • Adatrögzítést, módosítást végez;
  • Számlabefizetéseket fogad;
  • Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
  • Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
  • Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.

 

Személyes ügyintézés

A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.

 

Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők

  • Szerződés/megállapodás megkötése;
  • Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
  • A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
  • Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.

 

Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban, utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).

 

Ügyfélfogadás
Cím: 8400 Ajka, Móra Ferenc utca 26. földszint
Telefonszám: +36 (88) 545 890

 

Ügyfélszolgálati idő telefonon, vagy személyesen
Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek: 08:00-12:00
Hétfő: 08:00-20:00

 

Ügyfélszolgálati kollégáink
Krózser Babett, Schönekné Takács Tünde

 

Egyéb ügyintézési módok

 

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés

levélben vagy e-mailen

  • Mérőállás bejelentése;
  • Melegvíz-előleg módosítása;
  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
  • Postai csekk kérése;
  • Számlainformáció kérése;
  • Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
  • Szerelési munkák megrendelése.

 

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés

  • telefonon
  • Mérőállás bejelentése;
  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
  • Postai csekk kérése.

 

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKON pedig az alábbi

  • ügyeit intézheti otthonról
  • Számlaegyenleg lekérdezés;
  • Értesítési adatok módosítása;
  • Mérőállás bejelentés;
  • E-számla igénylés és letöltés;
  • Bankkártyás fizetés,
  • Üzenetküldés (chat),
  • Dokumentumok letöltése,
  • Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.

 

A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.

 

Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.

Ügyfélszolgálati Szabályzat

 

Telefonos ügyfélszolgálat Adatvédelmi Tájékoztató 

Adatvédelmi Tájékoztató

 

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
+36 80 180 145

E-mail:
ugyfelszolgalat.ajka@veolia.com


Kapcsolatfelvétel

Időjárás, névnap

Ajka

borús égbolt

1 °C

2021-10-26
Dömötör napja