Hajdúnánás - NÁNÁSHŐ Kft.

Gyakran ismételt kérdések

A regisztrációhoz szükséges egy -három hónapnál nem régebbi- számla. A regisztráció során bekért adatok: számla sorszáma (számla 1. oldala jobb oldalán a 4. sor), és a számlán szereplő összeg (számla 1. oldalán a fizetendő összeg).  


Nullás számlával nem lehet regisztrálni, de túlfizetéses (mínuszos) vagy fizetendő (pozitív) számlával is sikeres a regisztráció.


Nem, egy e-mail cím csak egy regisztrációnál használható. Ha több ügyfél azonosítóhoz regisztrál, akkor minden regisztrációnál különböző e-mail címet kell megadnia.

Ha a regisztrációnál megadott ügyfél azonosítóhoz több fogyasztási hely tartozik, akkor egy profil alatt csak az azonos ügyfél azonosítóval rendelkező fogyasztási helyek adatait, számlaügyeit, befizetéseit tudja kezelni.


A regisztráció sikeres, ha az ügyfél azonosító, a számlaszám és a számla összege helyesen lett rögzítve.


A regisztráció sikeres, ha az ügyfél azonosító, a számlaszám és a számla összege helyesen lett rögzítve.


A sikeres regisztráció aktiválásához, a rendszertől kapott regisztrációs e-mailben szereplő AKTIVÁLÁS linkre kell kattintani vagy a portálon meg kell adni a regisztrációs kódot.

24 óra elteltével a rendszer automatikusan törli azokat a sikeresen regisztrált ügyfeleket, akik nem aktiválták a regisztrációjukat. Ebben az esetben újabb regisztrációra van szükség.


Ha bejelentkezéskor a felhasználónév vagy a jelszó ötnél többször hibásan kerül megadásra, akkor az ügyfélportál 1 órára kitiltja a rendszerből, mely idő alatt új jelszó sem kérhető!

Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az Elfelejtette a jelszót? menüpontra. Írja be a regisztrációnál használt ügyfél azonosítóját (legkönnyebben a számla 3. oldalán található meg Szerződéses folyószámla néven) és a portálon korábban megadott e-mail címét, ezt követően egy “Elfelejtett jelszó” tárgyú e-mailt küldünk Önnek a megadott e-mail címre, amiben benne van a felhasználó neve és az általunk adott új jelszava.

A nagyobb biztonság érdekében javasoljuk, hogy az új jelszót az első belépés után feltétlenül változtassa meg a “Jelszó változtatás” menüpont alatt.

Ne használjon túl egyszerű jelszót! A jelszó az Ön és személyes adatainak védelmét szolgálja!


Az e-számla igénylése regisztrációhoz kötött. Regisztráció után lépjen be a saját fiókjába, ahol az E-ügyintézés menüpontban az E-számla melletti kis négyzet bepipálását követően kiállításra kerülő számláját már elektronikusan készítjük el Önnek.


Igen, csupán annyit kell tennie, hogy a személyes fiókjában, az e-számla menüpontban a kis négyzetből kitörli a pipát.


Igen, csupán annyit kell tennie, hogy a személyes fiókjában, az e-számla menüpontban a kis négyzetből kitörli a pipát.


Bankkártyával fizethet az ügyfélportálon, miután belépett saját fiókjába.

A "Tartozás" menüben az alábbi jelölésekkel elkülönítve láthatja számláit:

sárga háromszög felkiáltójellel: tárgyhavi számla,

piros háromszög felkiáltójellel: határidőn túli tartozás.

A befizetés oszlopban jelölje be, hogy melyik számlát/számlákat szeretné pénzügyileg rendezni. Az Összes fizetendő sorba a rendszer automatikusan beírja a fizetendő összeget. Ezt követően a Pénztár gomb lenyomásával a rendszer átviszi a Barion Payment Internetes fizetési oldalára.

A kártyás befizetés befejezése után visszatérhet a saját fiókjába, ahol a Tartozás és a Számlák menüben az alábbi jelölésekkel találkozhat:

 sárga homokóra: a banki tranzakció folyamatban van,

 zöld homokóra: a banki tranzakció sikeres volt,

 zöld pipa: a befizetett összeg lekönyvelésre került.


Lakása értékesítése vagy bérbeadása esetén a díjfizető (tulajdonos vagy bérlő) személyében bekövetkezett változás az online ügyfélszolgálatunkon elektronikusan is bejelenthető.

 

Regisztrált ügyfeleink - a fiókjukba történő belépést követően - a "Dokumentumok feltöltése" menüben tudják a kitöltött nyomtatványokat továbbítani Szolgáltató felé.

 

A fiókba történő belépés után az ügyfélszolgálati modulban megtalálja a költözéssel kapcsolatos információkat, a letölthető dokumentumokat, a kitöltött nyomtatványok feltöltésének lehetőségét.

 

A "Dokumentumok feltöltése" menüben - több fogyasztási hely esetén - először ki kell választani azt a fogyasztási helyet, amivel kapcsolatban az ügyintézést el szeretné indítani.

 

A feltöltéskor, a lefelé mutató nyíllal adja meg a dokumentum típusát, majd a fájl kiválasztása gombra kattintva válassza ki a feltöltendő fájlt. Az "Elküldés" gombbal töltse fel.

 

Ezután egy rácsban megjelennek a feltöltött fájl fontosabb adatai. Törölni őket csak a feltöltés napján lehetséges, a művelet oszlopban található piros "TÖRLÉS" feliratra kattintva.

 

A feltöltött dokumentum Szolgáltató általi befogadásáról automatikus visszaigazoló e-mail kerül kiküldésre a feltöltést követő 1 – 2 munkanapon belül.

 

Figyelem!

Ahhoz, hogy kezelni tudjuk bejelentését, a nyomtatványt/nyomtatványokat szíveskedjék hiánytalanul – az értesítési cím üresen maradhat, amennyiben a lakcímtől eltérő címmel nem rendelkezik - kitölteni.


Lakása értékesítése vagy bérbeadása esetén a díjfizető (tulajdonos vagy bérlő) személyében bekövetkezett változás az online ügyfélszolgálatunkon elektronikusan is bejelenthető az alábbi lépések végrehajtását követően.

 

1. Kattintson a "Bejelentkezés", majd a "Kitöltés regisztráció nélkül" gombra.

2. Az ügyfélszolgálati modulba az alábbi adatok megadásával tud belépni:

- e-mail cím,

- előző tulajdonostól elkért fogyasztási hely kód,

- előző tulajdonos három hónapnál nem régebbi számlájának sorszáma és annak összege.

3. Adatkezelési tájékoztató elfogadása.

4. Bejelentkezés.

 

A bejelentkezést követően az ügyfélszolgálati modulban megtalálja a költözéssel kapcsolatos információkat, a letölthető dokumentumokat, a kitöltött nyomtatványok feltöltésének lehetőségét.

 

A Dokumentumok feltöltése menüben a lefelé mutató nyíllal adja meg a dokumentum típusát, majd a fájl kiválasztása gombra kattintva válassza ki a feltöltendő fájlt. Az "Elküldés" gombbal töltse fel.

 

Ezután egy rácsban megjelennek a feltöltött fájl fontosabb adatai. Törölni őket csak a feltöltés napján lehetséges, a művelet oszlopban található piros "TÖRLÉS" feliratra kattintva.

 

A feltöltött dokumentum Szolgáltató általi befogadásáról automatikus visszaigazoló e-mail kerül kiküldésre a feltöltést követő 1 – 2 munkanapon belül.

 

Figyelem!

Ahhoz, hogy kezelni tudjuk bejelentését, a nyomtatványt/nyomtatványokat szíveskedjék hiánytalanul – az ügyfélkód és az értesítési cím üresen maradhat - kitölteni.

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
+36 80 180 052

E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com


Kapcsolatfelvétel

Időjárás, névnap

Hajdúnánás

kissé felhős

-1 °C

2024-12-22
Zénó napja