A szolgáltatások során azonban előfordulhatnak meghibásodások, műszaki vagy más jellegű problémák. Abban az esetben ha szolgáltatásunkban zavart észlel, vagy nem elégedett a szolgáltatás minőségével kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy a felmerült problémákra a lehető legrövidebb időn belül megoldást találjunk.
Valamennyi beérkezett panaszt rögzítünk, dokumentálunk, és írásban megválaszolunk, legyen az személyes, telefonos vagy írásban eljuttatott megkeresés. A panaszkezelési szabályzatunk, valamint a törvény által előírt 15 napos határidőn belül megválaszoljuk a panaszokat, lehetőség szerint a hiba egyidejű elhárításával. A válaszadási határidő helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság megkeresésének szükségessége esetén egy alkalommal legfeljebb tizenöt nappal meghosszabbítható, melyről minden esetben előzetesen tájékoztatjuk.
Személyes panaszbejelentés esetén jegyzőkönyvet készítünk, melynek másolati példányát Ön megkapja, panaszára 15 napon belül írásban válaszolunk.
Személyes és telefonos panaszbejelentésre kizárólag Ügyfélszolgálati irodáinkban van mód.
Kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében töltse ki Panaszbejelentő nyomtatvány c. formanyomtatványunkat, amely az Ön számára is segítséget nyújthat a bejelentési folyamatban.
Előre is köszönjük az együttműködését!
Frissítve: 2020.09.24.
Keresés
Fontos információk
Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198
E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com
Időjárás, névnap