Érd - Érdhő Kft.

Mit hogyan intézhet

Ügyfélszolgálatunk tevékenysége

 

A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen,
 levélben    telefonon, faxon    e-mailben
 

 

Az ügyfélszolgálat

  • Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
  • Mérőóra állásokat rögzít;
  • Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
  • Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
  • Adatrögzítést, módosítást végez;
  • Számlabefizetéseket fogad;
  • Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
  • Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
  • Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.

 

Személyes ügyintézés

A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett  ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.

 

Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők

  • Szerződés/megállapodás megkötése;
  • Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
  • A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
  • Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.

 

Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.

Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.

Az információ beszerzését követően a választ írásban utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).

 

Ügyfélfogadás

2030 Érd, Emília u. 6.

Telefonszám: +36 (23) 523 023


Ügyfélszolgálati idő telefonon és személyesen

Hétfő  08.00 - 20.00  

Szerda 08.00 – 16.00


Ügyfélszolgálati kollégánk

Kovács Anita

 Frissítve: 2020.05.06

  2018.08.01.

 

Egyéb ügyintézési módok

 

Személyes megjelenést nem igényelő ügyintézés levélben vagy e-mailen

  • Mérőállás bejelentése;
  • Melegvíz-előleg módosítása;
  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
  • Postai csekk kérése;
  • Számlainformáció kérése;
  • Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
  • Szerelési munkák megrendelése.

 

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés telefonon

  • Mérőállás bejelentése;
  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
  • Postai csekk kérése.

 

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKON pedig az alábbi ügyeit intézheti otthonról

  • Számlaegyenleg lekérdezés;
  • Értesítési adatok módosítása;
  • Mérőállás bejelentés;
  • E-számla igénylés és letöltés;
  • Bankkártyás fizetés;
  • Üzenetküldés (chat);
  • dokumentumok letöltése;
  • dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.

 

A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.

 

Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.

Ügyfélszolgálati Szabályzat

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198

E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com


Kapcsolatfelvétel

Időjárás, névnap

Érd

tiszta égbolt

12 °C

2020-10-26
Dömötör napja