Egyéb felhasználóink

Panaszkezelés

A Veolia Energia Magyarország Zrt. legfontosabb alapelvei közé tartozik a minőség és a megbízhatóság mind a műszaki üzemeltetés, mind az ügyfélkapcsolat terén. Célunk, hogy a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk, és maradéktalanul megfeleljünk a piac és az ügyfelek igényeinek, elvárásainak.

 

A szolgáltatások során azonban előfordulhatnak meghibásodások, műszaki vagy más jellegű problémák. Amennyiben szolgáltatásunkban zavart észlel, vagy nem elégedett a nyújtott szolgáltatás minőségével, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy a felmerülő problémákra a lehető leggyorsabban megoldást találjunk.

 

 

Műszaki jellegű panaszát, meghibásodást az alábbi elérhetőségeken jelentheti be:

 

Központi díjmentes hibabejelentő zöldszám: 
06 80 201 198

E-mail: 
ugyfelszolgalat@veolia.com

 

Panaszkezelés:

Valamennyi beérkezett panaszt rögzítünk, dokumentálunk, és írásban megválaszolunk, legyen az személyes, telefonos vagy írásban eljuttatott megkeresés. A panaszkezelési szabályzatunk, valamint a törvény által előírt 15 napos határidőn belül megválaszoljuk a panaszokat, lehetőség szerint a hiba egyidejű elhárításával. A válaszadási határidő helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság megkeresésének szükségessége esetén egy alkalommal legfeljebb tizenöt nappal meghosszabbítható, melyről minden esetben előzetesen tájékoztatjuk.

Panaszait az alábbi módon jelentheti be:

  • írásban
  • telefonon
  • személyesen

 

Kérjük, amennyiben lehetősége van rá, panaszát írásban küldje el számunkra az ugyfelszolgalat@veolia.com e-mail címre, vagy központunkba, az alábbi postacímre:

 

Központi postacímünk:

Veolia Energia Magyarország Zrt.
2040 Budaörs, Szabadság út 301
.

 

Személyes panaszbejelentés esetén jegyzőkönyvet készítünk, melynek másolati példányát Ön megkapja, panaszára 15 napon belül írásban válaszolunk.

Személyes és telefonos panaszbejelentésre kizárólag Ügyfélszolgálati irodáinkban van mód.

A panaszok kivizsgálásához a következő adatokra van szükség:

  • ügyfél neve;
  • ügyfél azonosító;
  • ügyfél lakcíme;
  • felhasználási hely címe;
  • bejelentő neve (amennyiben a bejelentő és az ügyfél személye különbözik);
  • telefonszám;
  • e-mail cím (ha van ilyen);
  • probléma pontos leírása;
  • igény megfogalmazása;
  • dátum, aláírás.

 

Kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében töltse ki Panaszbejelentő nyomtatvány c. formanyomtatványunkat, amely az Ön számára is segítséget nyújthat a bejelentési folyamatban.

Előre is köszönjük az együttműködését!

 

A panaszkezelés további szabályozásáról az alábbi linken tájékozódhat

Panaszkezelés

 

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198

E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com


Kapcsolatfelvétel

Időjárás, névnap

Egyéb felhasználóink

tiszta égbolt

10 °C

2024-04-25
Márk napja