Egyéb felhasználóink

Hibaelhárítás, panaszkezelés

A Veolia Energia Magyarország Zrt. legfontosabb alapelvei közé tartozik a minőség és a megbízhatóság mind a műszaki üzemeltetés, mind az ügyfélkapcsolat terén. Célunk, hogy a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk és maradéktalanul megfeleljünk a piac és az ügyfelek igényeinek, elvárásainak.

A szolgáltatások során azonban előfordulhatnak meghibásodások, műszaki vagy más jellegű problémák. Amennyiben szolgáltatásunkban zavart észlel vagy nem elégedett a nyújtott szolgáltatás minőségével, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy a felmerülő problémákra a lehető leggyorsabban megoldást találjunk.

Valamennyi beérkezett panaszt rögzítünk, dokumentálunk, és írásban megválaszolunk, legyen az személyes, telefonos vagy írásban eljuttatott megkeresés. A panaszkezelési szabályzatunk, valamint a törvény által előírt 15 napos határidőn belül megválaszoljuk a panaszokat, lehetőség szerint a hiba egyidejű elhárításával. A válaszadási határidő helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság megkeresésének szükségessége esetén egy alkalommal legfeljebb tizenöt nappal meghosszabbítható, melyről minden esetben előzetesen tájékoztatjuk.

 

Műszaki jellegű panaszát, meghibásodást az alábbi elérhetőségeken jelentheti be:

Központi díjmentes hibabejelentő zöldszám: 
06 80 201 198

E-mail: 
ugyfelszolgalat@veolia.com

 

Egyéb panaszát az alábbi módon jelentheti be:

  • írásban
  • telefonon
  • személyesen

 

Kérjük, amennyiben lehetősége van rá, panaszát írásban küldje el számunkra az ugyfelszolgalat@veolia.com e-mail címre, vagy központunkba, az alábbi postacímre:

 

Központi postacímünk:

Veolia Energia Magyarország Zrt.
2040 Budaörs, Szabadság út 301.

 

Személyes panaszbejelentés esetén jegyzőkönyvet készítünk, melynek másolati példányát Ön megkapja, panaszára 15 napon belül írásban válaszolunk.

Személyes és telefonos panaszbejelentésre kizárólag ügyfélszolgálati irodáinkban van mód.

A panaszok kivizsgálásához a következő adatokra van szükség:

  • ügyfél neve;
  • ügyfél azonosító;
  • ügyfél lakcíme;
  • felhasználási hely címe;
  • bejelentő neve (amennyiben a bejelentő és az ügyfél személye különbözik);
  • telefonszám;
  • e-mail cím (ha van ilyen);
  • probléma pontos leírása;
  • igény megfogalmazása;
  • dátum, aláírás.

 

Kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében töltse ki Panaszbejelentő nyomtatvány c. formanyomtatványunkat, amely az Ön számára is segítséget nyújthat a bejelentési folyamatban.

Előre is köszönjük az együttműködését!

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198

E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com


Kapcsolatfelvétel

Időjárás, névnap

Egyéb felhasználóink

szétszórt felhőzet

15 °C

2024-03-28
Gedeon, Johanna napja