Nullás számlával nem lehet regisztrálni, de túlfizetéses (mínuszos) vagy fizetendő (pozitív) számlával is sikeres a regisztráció.
A regisztráció sikeres, ha az ügyfél azonosító, a számlaszám és a számla összege helyesen lett rögzítve.
Az e-ügyintézés lehetőséget nyújt arra, hogy a melegvíz-mérő leolvasásától függetlenül, havonta rögzíthesse mérője állását. A rögzített adat a következő havi számlában, mint elszámolás jelenik meg.
A mérőállás lejelentésének cellái a Mérőóraállás bejelentése menüpontban találhatók, és tárgyhónap 25. napjától 10 napig aktívak, tehát ebben az időszakban rögzíthető adat.
Ha mérője állását rosszul rögzítette, legkésőbb a tárgyhónap 25. napját követő 10 napon belül az internetes felületen javíthatja.
Ezt követően észlelt hiba esetén kérje a helyi ügyfélszolgálat segítségét, melynek elérhetőségei számlája első oldalán találhatók.
Az e-számla igénylése regisztrációhoz kötött. Regisztráció után lépjen be a saját fiókjába, ahol az E-ügyintézés menüpontban az E-számla melletti kis négyzet bepipálását követően kiállításra kerülő számláját már elektronikusan készítjük el Önnek.
Igen, csupán annyit kell tennie, hogy a személyes fiókjában, az e-számla menüpontban a kis négyzetből kitörli a pipát.
- piros háromszög felkiáltójellel: határidőn túli tartozás.
A befizetés oszlopban jelölje be, hogy melyik számlát/számlákat szeretné pénzügyileg rendezni. Az Összes fizetendő sorba a rendszer automatikusan beírja a fizetendő összeget. Ezt követően a Pénztár gomb lenyomásával a rendszer átviszi az OTP Bank Internetes fizetési oldalára.
A kártyás befizetés befejezése után visszatérhet a saját fiókjába, ahol a Tartozás és a Számlák menüben az alábbi jelölésekkel találkozhat:
- sárga homokóra: a banki tranzakció folyamatban van,
- zöld homokóra: a banki tranzakció sikeres volt,
- zöld pipa: a befizetett összeg lekönyvelésre került.
Keresés
Fontos információk
Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198
E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com
Időjárás, névnap