Celldömölk - Cellenergo Kft.

Gyakran ismételt kérdések

Nullás számlával nem lehet regisztrálni, de túlfizetéses (mínuszos) vagy fizetendő (pozitív) számlával is sikeres a regisztráció.


 
Nem, egy e-mail cím csak egy regisztrációnál használható.
 
Ha több ügyfél azonosítóhoz regisztrál, akkor minden regisztrációnál különböző e-mail címet kell megadnia.
Ha a regisztrációnál megadott ügyfél azonosítóhoz több fogyasztási hely tartozik, akkor egy profil alatt csak az azonos ügyfél azonosítóval rendelkező fogyasztási helyek adatait, számlaügyeit, befizetéseit tudja kezelni.

 

A regisztráció sikeres, ha az ügyfél azonosító, a számlaszám és a számla összege helyesen lett rögzítve.


 
A sikeres regisztráció aktiválásához, a rendszertől kapott regisztrációs e-mailben szereplő AKTIVÁLÁS linkre kell kattintani vagy a portálon meg kell adni a regisztrációs kódot.
 
24 óra elteltével a rendszer automatikusan törli azokat a sikeresen regisztrált ügyfeleket, akik nem aktiválták a regisztrációjukat. Ebben az esetben újabb regisztrációra van szükség.

 
Ha bejelentkezéskor a felhasználónév vagy a jelszó ötnél többször hibásan kerül megadásra, akkor az ügyfélportál 1 órára kitiltja a rendszerből, mely idő alatt új jelszó sem kérhető!
 
Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az Elfelejtette a jelszót? menüpontra. Írja be a regisztrációnál használt ügyfél azonosítóját (legkönnyebben a számla 3. oldalán található meg Szerződéses folyószámla néven) és a portálon korábban megadott e-mail címét, ezt követően egy “Elfelejtett jelszó” tárgyú e-mailt küldünk Önnek a megadott e-mail címre, amiben benne van a felhasználó neve és az általunk adott új jelszava.
 
A nagyobb biztonság érdekében javasoljuk, hogy az új jelszót az első belépés után feltétlenül változtassa meg a “Jelszó változtatás” menüpont alatt.
Ne használjon túl egyszerű jelszót! A jelszó az Ön és személyes adatainak védelmét szolgálja!

 

Az e-ügyintézés lehetőséget nyújt arra, hogy a melegvíz-mérő leolvasásától függetlenül, havonta rögzíthesse mérője állását. A rögzített adat a következő havi számlában, mint elszámolás jelenik meg.

A mérőállás lejelentésének cellái a Mérőóraállás bejelentése menüpontban találhatók, és tárgyhónap 25. napjától 10 napig aktívak, tehát ebben az időszakban rögzíthető adat.

Ha mérője állását rosszul rögzítette, legkésőbb a tárgyhónap 25. napját követő 10 napon belül az internetes felületen javíthatja.

Ezt követően észlelt hiba esetén kérje a helyi ügyfélszolgálat segítségét, melynek elérhetőségei számlája első oldalán találhatók.

 

Az e-számla igénylése regisztrációhoz kötött. Regisztráció után lépjen be a saját fiókjába, ahol az E-ügyintézés menüpontban az E-számla melletti kis négyzet bepipálását követően kiállításra kerülő számláját már elektronikusan készítjük el Önnek.


Igen, csupán annyit kell tennie, hogy a személyes fiókjában, az e-számla menüpontban a kis négyzetből kitörli a pipát.


Bankkártyával fizethet az ügyfélportálon, miután belépett saját fiókjába. A Tartozás menüben az alábbi jelölésekkel elkülönítve láthatja számláit:
 
- sárga háromszög felkiáltójellel: tárgyhavi számla,

- piros háromszög felkiáltójellel: határidőn túli tartozás.

A befizetés oszlopban jelölje be, hogy melyik számlát/számlákat szeretné pénzügyileg rendezni. Az Összes fizetendő sorba a rendszer automatikusan beírja a fizetendő összeget. Ezt követően a Pénztár gomb lenyomásával a rendszer átviszi az OTP Bank Internetes fizetési oldalára.

A kártyás befizetés befejezése után visszatérhet a saját fiókjába, ahol a Tartozás és a Számlák menüben az alábbi jelölésekkel találkozhat:

- sárga homokóra: a banki tranzakció folyamatban van,

- zöld homokóra: a banki tranzakció sikeres volt,

- zöld pipa: a befizetett összeg lekönyvelésre került.

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
06 80 201 198

E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com


Kapcsolatfelvétel

Időjárás, névnap

Celldömölk

szétszórt felhőzet

6 °C

2024-11-21
Olivér napja