Ügyfélszolgálatunk tevékenysége
A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy
Az ügyfélszolgálat
- Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
- Mérőóra állásokat rögzít;
- Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
- Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
- Adatrögzítést, módosítást végez;
- Számlabefizetéseket fogad;
- Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
- Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
- Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
Személyes ügyintézés
A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők
- Szerződés/megállapodás megkötése;
- Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
- A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
- Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
Ügyfélfogadás személyesen
A 1152 Budapest, Szentmihályi út 131. címen (Szilas park kazánház)
minden páratlan hét kedd: 15.00-17.00
Frissítve:2018.08.01.
Ügyfélszolgálati idő telefonon
Szerda: 07.00-19.00
Telefonszám: (+36) 34 487 688
Frissítve: 2021.12.10.
Levelezési cím
2890 Tata, Új út 15.
Ügyfélszolgálati kollégánk
Gáspár Istvánné
Egyéb ügyintézési módok
Személyes megjelenést nem igényelő ügyintézés levélben, vagy e-mailen
- Mérőállás bejelentése;
- Melegvíz-előleg módosítása;
- Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
- Postai csekk kérése;
- Számlainformáció kérése;
- Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
- Szerelési munkák megrendelése.
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés telefonon
- Mérőállás bejelentése;
- Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
- Postai csekk kérése.
- Számlaegyenleg lekérdezés;
- Értesítési adatok módosítása;
- Mérőállás bejelentés;
- E-számla igénylés és letöltés;
- Bankkártyás fizetés;
- Üzenetküldés, (chat);
- Dokumentumok letöltése;
- Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.
Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.
Frissítve: 2020.10.01., 2024.10.10.
Telefonos ügyfélszolgálat Adatvédelmi Tájékoztató