Társaságunk számára fontos, hogy a Felhasználóinktól folyamatosan visszajelzéseket kapjunk szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Kérjük, töltse ki három kérdésből álló ügyfélelégedettségi kérdőívünket, melynek kitöltése 1-2 percet vesz igénybe.
A regisztrációhoz szükséges egy -három hónapnál nem régebbi- számla. A regisztráció során bekért adatok: számla sorszáma (számla 1. oldala jobb oldalán a 4. sor), és a számlán szereplő összeg (számla 1. oldalán a fizetendő összeg).
Nem, egy e-mail cím csak egy regisztrációnál használható. Ha több ügyfél azonosítóhoz regisztrál, akkor minden regisztrációnál különböző e-mail címet kell megadnia.
Ha a regisztrációnál megadott ügyfél azonosítóhoz több fogyasztási hely tartozik, akkor egy profil alatt csak az azonos ügyfél azonosítóval rendelkező fogyasztási helyek adatait, számlaügyeit, befizetéseit tudja kezelni.
A sikeres regisztráció aktiválásához, a rendszertől kapott regisztrációs e-mailben szereplő AKTIVÁLÁS linkre kell kattintani vagy a portálon meg kell adni a regisztrációs kódot.
24 óra elteltével a rendszer automatikusan törli azokat a sikeresen regisztrált ügyfeleket, akik nem aktiválták a regisztrációjukat. Ebben az esetben újabb regisztrációra van szükség.
Ha bejelentkezéskor a felhasználónév vagy a jelszó ötnél többször hibásan kerül megadásra, akkor az ügyfélportál 1 órára kitiltja a rendszerből, mely idő alatt új jelszó sem kérhető!
Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az Elfelejtette a jelszót? menüpontra. Írja be a regisztrációnál használt ügyfél azonosítóját (legkönnyebben a számla 3. oldalán található meg Szerződéses folyószámla néven) és a portálon korábban megadott e-mail címét, ezt követően egy “Elfelejtett jelszó” tárgyú e-mailt küldünk Önnek a megadott e-mail címre, amiben benne van a felhasználó neve és az általunk adott új jelszava.
A nagyobb biztonság érdekében javasoljuk, hogy az új jelszót az első belépés után feltétlenül változtassa meg a “Jelszó változtatás” menüpont alatt.
Ne használjon túl egyszerű jelszót! A jelszó az Ön és személyes adatainak védelmét szolgálja!
Az e-ügyintézés lehetőséget nyújt arra, hogy a melegvíz-mérő leolvasásától függetlenül, havonta rögzíthesse mérője állását. A rögzített adat a következő havi számlában, mint elszámolás jelenik meg.
A mérőállás lejelentésének cellái a Mérőóraállás bejelentése menüpontban találhatók, és tárgyhónap 25. napjától 10 napig aktívak, tehát ebben az időszakban rögzíthető adat.
Ha mérője állását rosszul rögzítette, legkésőbb a tárgyhónap 25. napját követő10 napon belül az internetes felületen javíthatja.
Ezt követően észlelt hiba esetén kérje a helyi ügyfélszolgálat segítségét, melynek elérhetőségei számlája első oldalán találhatók.
Az e-számla igénylése regisztrációhoz kötött. Regisztráció után lépjen be a saját fiókjába, ahol az E-ügyintézés menüpontban az E-számla melletti kis négyzet bepipálását követően kiállításra kerülő számláját már elektronikusan készítjük el Önnek.
Bankkártyával fizethet az ügyfélportálon, miután belépett saját fiókjába. A Tartozás menüben az alábbi jelölésekkel elkülönítve láthatja számláit:
- sárga háromszög felkiáltójellel: tárgyhavi számla,
- piros háromszög felkiáltójellel: határidőn túli tartozás.
A befizetés oszlopban jelölje be, hogy melyik számlát/számlákat szeretné pénzügyileg rendezni. Az Összes fizetendő sorba a rendszer automatikusan beírja a fizetendő összeget. Ezt követően a Pénztár gomb lenyomásával a rendszer átviszi a Barion Payment Internetes fizetési oldalára.
A kártyás befizetés befejezése után visszatérhet a saját fiókjába, ahol a Tartozás és a Számlák menüben az alábbi jelölésekkel találkozhat:
- sárga homokóra: a banki tranzakció folyamatban van,
- zöld homokóra: a banki tranzakció sikeres volt,
- zöld pipa: a befizetett összeg lekönyvelésre került.
A Bakonyi Erőmű Zrt. ügyfelei részére lakás értékesítése esetén bekövetkezett díjfizető (tulajdonos) változásának bejelentése érhető el az online ügyfélszolgálatunkon.
Regisztrált ügyfeleink - a fiókjukba történő belépést követően - a "Dokumentumok feltöltése" menüben tudják a kitöltött nyomtatványokat továbbítani Szolgáltató felé.
A fiókba történő belépés után az ügyfélszolgálati modulban megtalálja a költözéssel kapcsolatos információkat, a letölthető dokumentumokat, a kitöltött nyomtatványok feltöltésének lehetőségét.
A Dokumentumok feltöltése menüben - több fogyasztási hely esetén- először ki kell választani azt a fogyasztási helyet, amivel kapcsolatban az ügyintézést el szeretné indítani.
A feltöltéskor, a lefelé mutató nyíllal adja meg a dokumentum típusát, majd a fájl kiválasztása gombra kattintva válassza ki a feltöltendő fájlt. Az "Elküldés" gombbal töltse fel.
Ezután egy rácsban megjelennek a feltöltött fájl fontosabb adatai. Törölni őket csak a feltöltés napján lehetséges, a művelet oszlopban található piros "TÖRLÉS" feliratra kattintva.
A feltöltött dokumentum Szolgáltató általi befogadásáról automatikus visszaigazoló e-mail kerül kiküldésre a feltöltést követő 1 – 2 munkanapon belül.
Figyelem!
Ahhoz, hogy kezelni tudjuk bejelentését, a nyomtatványt/nyomtatványokat szíveskedjék hiánytalanul – az értesítési cím üresen maradhat, amennyiben a lakcímtől eltérő címmel nem rendelkezik - kitölteni.
A Bakonyi Erőmű Zrt. ügyfelei részére lakás értékesítése esetén bekövetkezett díjfizető (tulajdonos) változásának bejelentése érhető el online ügyfélszolgálatunkon az alábbi lépések követésével.
1. Kattintson a "Bejelentkezés", majd a "Kitöltés regisztráció nélkül" gombra.
2.. Az ügyfélszolgálati modulba az alábbi adatok megadásával tud belépni:
- e-mail cím,
- előző tulajdonostól elkért fogyasztási hely kód,
- előző tulajdonos három hónapnál nem régebbi számlájának sorszáma és annak összege.
3. Adatkezelési tájékoztató elfogadása.
4. Bejelentkezés.
A bejelentkezést követően az ügyfélszolgálati modulban megtalálja a költözéssel kapcsolatos információkat, a letölthető dokumentumokat, a kitöltött nyomtatványok feltöltésének lehetőségét.
A "Dokumentumok" feltöltése menüben a lefelé mutató nyíllal adja meg a dokumentum típusát, majd a fájl kiválasztása gombra kattintva válassza ki a feltöltendő fájlt. Az "Elküldés" gombbal töltse fel.
Ezután egy rácsban megjelennek a feltöltött fájl fontosabb adatai. Törölni őket csak a feltöltés napján lehetséges, a művelet oszlopban található piros "TÖRLÉS" feliratra kattintva.
A feltöltött dokumentum Szolgáltató általi befogadásáról automatikus visszaigazoló e-mail kerül kiküldésre a feltöltést követő 1 – 2 munkanapon belül.
Figyelem!
Ahhoz, hogy kezelni tudjuk bejelentését, a nyomtatványt/nyomtatványokat szíveskedjék hiánytalanul – az ügyfélkód és az értesítési cím üresen maradhat - kitölteni.