Hajdúnánás - NÁNÁSHŐ Kft.

Mit, hogyan intézhet

Ügyfélszolgálatunk tevékenysége

A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy
levélben, telefonon, faxon, e-mailben.

Az ügyfélszolgálat

  • Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
  • Mérőóra állásokat rögzít;
  • Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
  • Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
  • Adatrögzítést, módosítást végez;
  • Számlabefizetéseket fogad;
  • Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
  • Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
  • Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
  • Személyes ügyintézés
A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
 

Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők

  • Szerződés/megállapodás megkötése;
  • Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
  • A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
  • Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.

 

Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban, utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
 

Ügyfélfogadás

Cím: 4080 Hajdúnánás Kisfaludy utca 15. 
Telefonszám: +36 52 889 420
 

Ügyfélszolgálati idő telefonon, és személyesen

Hétfő: 08:00-12:00, Szerda: 07:00-19:00
 
Központi hibabejelentő zöld számunk (0-24 h)
+36 80 180 052
 

Egyéb ügyintézési módok

  • Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés
  • levélben vagy e-mailen
  • Mérőállás bejelentése;
  • Melegvíz-előleg módosítása;
  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
  • Postai csekk kérése;
  • Számlainformáció kérése;
  • Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
  • Szerelési munkák megrendelése.
 

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés

  • telefonon
  • Mérőállás bejelentése;
  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
  • Postai csekk kérése.

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKON pedig az alábbi

  • ügyeit intézheti otthonról
  • Számlaegyenleg lekérdezés;
  • Értesítési adatok módosítása;
  • Mérőállás bejelentés;
  • E-számla igénylés és letöltés;
  • Bankkártyás fizetés,
  • Üzenetküldés (chat),
  • Dokumentumok letöltése,
  • Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
 
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.
 
Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.
Ügyfélszolgálati Szabályzat
 
Telefonos ügyfélszolgálat Adatvédelmi Tájékoztató 
Adatvédelmi Tájékoztató

Frissítve: 2025.02.05.

 

Keresés

Fontos információk

Hibabejelentés

Központi díjmentes
hibabejelentő zöldszám:
+36 80 180 052

E-mail:
ugyfelszolgalat@veolia.com


Kapcsolatfelvétel

Időjárás, névnap

Hajdúnánás

szétszórt felhőzet

3 °C

2025-02-05
Ágota, Ingrid napja