Ügyfélszolgálatunk tevékenysége
A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen
Az ügyfélszolgálat
- Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
- Mérőóra állásokat rögzít;
- Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
- Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
- Adatrögzítést, módosítást végez;
- Számlabefizetéseket fogad;
- Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
- Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
- Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
Személyes ügyintézés
A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők
- Szerződés/megállapodás megkötése;
- Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
- A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
- Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
Ügyfélfogadás
Cím: 9500 Celldömölk, Koptik Odó u 8. (emelet)
Telefonszám: +36 (95) 420 186
Ügyfélszolgálat idő telefonon és személyesen
Kedd: 08.00-15.00
Csütörtökön 07.00-19.00
Ügyfélszolgálati kollégánk
Józsáné B. Magdolna
Egyéb ügyintézési módok
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés levélben vagy e-mailen
- Mérőállás bejelentése;
- Melegvíz-előleg módosítása;
- Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
- Postai csekk kérése;
- Számlainformáció kérése;
- Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
- Szerelési munkák megrendelése.
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés telefonon
- Mérőállás bejelentése;
- Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
- Postai csekk kérése.
Megújult online ügyfélszolgálatunk pedig az alábbi ügyeit intézheti otthonról
- Számlaegyenleg lekérdezés,
- Értesítési adatok módosítása,
- Mérőállás bejelentés,
- E-számla igénylés és letöltés,
- Bankkártyás fizetés.
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.
Az egyes ügytípusok eljárásrendjének pontos szabályozását Ügyfélszolgálati Szabályzatunkban, az alábbi linkre kattintva találhatják meg.